Det var et rigtig BIF svar Claus. I bedste Papa Doc stil

Man forholder sig ikke til sin egen katastrofe men skyder på alt og alle istedet for at se på sig selv.
Når vi snakker om røde tal, så tror jeg ikke det er meget anderledes ude i betonen. BIF forventer et årsresultat før skat for 2009 i niveauet minus 30 mil ud af en omsætning på sølle 146 mill. Hvis du trækker Kasi Jespers millioner fra, så tror jeg sq ikke der er nogle som misunder BIF talent for at lave penge
Ikke nok med det så halter BIF kraftig på det sportslige plan, de har købt dyre spiller som Jan Kristiansen, Farnerud mm. (De 2 højst betalte spiller i SAS Ligane) som ikke passer ind i Kent Nielsens spillestil. Disse spiller kan ikke sælge uden en markant afskrivning.
Med jeres nuværende placering som nr 7. tror jeg heller ikke i skal forvente det store i TV indtægter. Ligesom udsigten til UEFA eller CL penge er LAAANGT væk.
Så ingen misundelse herfra

Og nej jeg hentyder ikke til FCK spillere. Det jeg hentyder til er at det har været "nemt" at vinde over nogle af jer de tidliger år (især FCM fans), fordi flere af jer spiller for meget med hjertet i stedet for hovedet. Men det kan jeg som FCK fan jo sagtens sige

men jeg har tit haft BIF spillere på mit hold. Hvis der var value for money kom de på holdet ligegyldig hvilket hold de spillede på.